Kändis

Över en dag ändrades mitt smeknamn från "The Swede" eller "Sweden" till "The Celebrity". 
För att göra en lång historia kort så fick alla reda på att pappa är en musiker under min Government klass idag och det slutade med att vi satt och kollade på Youtube-klipp från Så Ska Det Låta. 
Har inget emot det haha, men har liksom varit med om det ganska många gånger nu, och det är ju rätt sjukt att jag inte ens kan komma hit utan att folk får reda på det och tycker det är supercoolt!
Fick också se hur stört snabbt saker sprids på skolan eftersom den är så liten. Redan innan lektionen efter hade börjat kom det fram folk och frågade om det var sant att jag är känd. Killarnas nya skämt är nu "Kan jag få din autograf?"
Nejmen det är kul iallafall, så kan det gå! 
Pappa och Héne; ni är nu kända i denna lilla stad i mitten av USA tack vare mig  :)))))
Pappa
2014-09-21 @ 11:51:08

Yey, We´re big in Wilbur:-)!

Svar: Wilber* haha tönt
Anna Rongedal




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0