Filmtips

Hej hallå allihopa, hade egentligen tänkt skriva det här förra helgen men glömde helt bort.
Förra söndagen åkte jag, Cortney och Bailey in till Lincoln och köpte min klänning till bröllopet nästa helg och gick på bio. Vi såg filmen "Gone Girl", och den var så sjukt bra! Rekommenderar den starkt; intressant, riktigt spännande,  jättebra skådisar och en extremt häftig handling. 
Den handlar om ett gift par som lever ett normalt liv, tills mannen kommer hem en dag och hans fru Amy är försvunnen. En utredning börjar, och genom filmens gång blir allt bara mer och mer tvistat...
Den är baserad från boken med samma namn som är skriven av Gillian Flyn och jag önskar så att jag läst den. Den ska tydligen vara ännu bättre än filmen!
Iallafall så blev jag helt mindblown av filmen, dock hatar jag slutet men tänker inte berätta varför haha, ni får gå och se den själva! ;) 
 
Här har ni trailern:
 
 
Det var det, tänkte bara dela med mig av en bra film såhär på kvällskvisten. 
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0