Bilder

Hej igen, många inlägg under kort tid, visst har jag varit duktig på att blogga på sista tiden? :)
 
Idag var faktiskt en riktig skön dag. Sov ut imorse till klockan 12 (vilket jag gör typ varje ledig dag hemma i Sverige, men här går jag upp typ 9 även på helgerna), väldigt välbehövligt! Drog på mig mjukiskläder och tänkte bara mysa här hemma, men då visade det sig att vi skulle över till Papa Steve och Allison (mormor och morfar) och käka lunch. Steve gör jättegod chili, så det kunde jag ju inte tacka nej till! 
Men vi var hemma igen inte ens en timme senare, och då la jag mig under en filt framför tv:en och gosade med kusinerna Lena, Grant och Mila som kom över och kollade på film med mig och Cortney. Dom tycker förresten "Prästens lilla kråka" är jätteroligt, speciellt Mila som bara är 2, så dom klättrar alltid upp i mitt knä hela tiden. Men det är bara mysigt haha!
Vid 5 gjorde jag, Karena och Cortney oss iordning för sista lagmiddagen med volleyboll-laget. Vi tog familjens van, och plockade upp 5 andra tjejer vid skolan innan vi körde in till Lincoln och en ganska fin restuarang där. Vår tränare betalade maten, och jag åt en jättegod stek med bakpotatis. Vi seniors fick också en pärm med bilder, kort med söta hälsningar från alla i laget och ett brev från coach. Känns lite sorgligt att det var sista gången jag kommer vara med hela laget, men samtidigt spelar flera av volleyboll-tjejerna också basket så fortsätter träffa dom varje dag ändå! 
 
 
Men iallafall så har jag äntligen fått alla bilder från Kilis kamera nu! Det blir ju lite rörigt eftersom dom kommer från en massa olika dagar för flera veckor sedan (sorry), men här får ni se lite mer mysiga bilder från mitt amerikanska liv(och ja, jag ser ut som en häxa på typ hälften av alla bilder men jag bjuder på det):
 
 
5/10 2014: Arbor Lodge Park med familjen
 
 
 6/10 2014: En av mina sista volleybollmatcher 
 
 
11/10 2014: En annan volleybollmatch
 
 
14/10 2014: Konsert i skolan med kören och show-kören
 
 
28/10 2014: Min sista volleybollmatch
 
 
 30/10 2014: När vi gjorde Halloween-pumpor
 
 
 3/11 2014: Förstalagets sista volleybollmatch, då jag var med och tog statistik och så
 
 
 8/11 2014: Moster Sians bröllop 2 veckor sedan 
 
 
9/11 2014: Chili-cook off då jag och Max hjälpte till och fixa allting
 
 
22/11 2014: Födelsedagskalas hos en av mostrarna med kusinerna
mamma
2014-11-25 @ 08:38:50

Ovanligt gullig häxa tycker jag!
Tack för urmysiga bilder, puss

Pappa
2014-11-27 @ 21:02:14

Du är såååå duktig på att blogga:-)!
Jättekul att läsa och titta, tack!
Keep up the good work.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0