Lite uppdatering; Del 2 - Förra veckan

Efter Thanksgiving-helgen började näst sista skolveckan innan jullovet, så vi avslutade många projekt och så i ämnena vilket var skönt. Dock var det distriktmästerskapet i One-Act på måndagen efter, så vi åkte till Sandy Creek ca en och en halv timme bort och framförde vår pjäs för andra gången i en tävling. Det gick bra, även om vi inte fick så bra placering. Fast det hade vi inte förväntat oss heller haha! 
Visar
Jag, Shey, Cortney och Hanna
 Visar
Jag, Marci, Dayton, Max och Shey
 
På torsdagen hade vi vår första basketmatch, mot rivalerna Tri County som är närmaste grannstaden. Vi i andralaget förlorade, men vårt förstalag vann! Tyckte det var jättekul, och gjorde faktiskt bra ifrån mig med tanke på att det var min första match. 
Erin på bussen på väg till matchen
 
Sedan hade vi även match på fredagen, dock här på hemmaplan. Den här gången vann andralaget, men förstalaget förlorade sin match. Killarnas basketlag hade också match direkt efter tjejernas, tyvärr förlorade dom också. Laget vi mötte var Heartland, alltså Emmys skola, så fick också träffa henne igen!! Tredje gången sedan vi lämnade Sverige, helt galet egentligen. Dock blev det väldigt kort, eftersom jag, Cort, Kili och Jay åkte iväg mot Chadron för Cortneys volleyboll-uttagning dagen efter direkt efter matchen var slut. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0