Mitt hus

Hej allihopa, ligger just nu och tittar på How I Met Your Mother med Moe, tar det lugnt ikväll efter första dagarna i skolan. Är fett trött och känner för att bara ta det lugnt och kolla på serier! 

De två senaste dagarna i skolan har varit helt okej, har lärt känna folk lite bättre och känner mig lite bekvämare nu. Plus att jag bytte två lektioner, så schemat känns lite bättre nu också! 

Iallafall, tänkte inte skriva så mycket utan bara visa bilder på insidan av huset, har inga bra bilder på tomten än men det kommer nog senare. Här är bilderna:
Mitt rum, tänker dekorera den svarta väggen snart så det inte känns lika mörkt!




Vardagsrummet i källaren, det här vi tonåringar håller till

Mitt, Cortneys och Karenas badrum här på nedervåningen 



Köket

Skafferiet

Vardagsrummet/Matsalen på övervåningen


Verandan på baksidan av huset (här ser man en del av trädgården)

Huset är mycket större än man tror, och det är såklart många fler rum som jag inte har fotat, men det är dehär rummet som jag är mest i. 
Inez
2014-08-18 @ 16:30:49

Du har bild på laget Åhh 😍

mamma
2014-08-18 @ 23:42:31

Åhh, att du har en bild på oss också, bredvid laget.. jag tror det är vi iallafall.. :-)) Va städat och fint det är! puss <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0