Gårdagen

Igår var alltså andra dagen av musiktävling i vårt distrikt. Först var det alla olika ensembler, så jag framträdde med först min duet och sedan min kvartet. Det gick väl helt okej med båda, framförallt kvarteten lät väldigt bra så det var kul! Sedan tittade vi på andra framträdanden, som t.ex. när vår skolorkester spelade och så. Och sedan sjöng vi ju också med kören såklart, det gick bra det med. 
I alla fall så var det en kul dag, umgicks med alla mina fina vänner och träffade också massa nya människor från andra skolor, så det var kul! Jag, Becky och Brandie tog en massa bilder när vi inte hade något att göra haha, så ni får se några av dom här nedanför. 
vi kom i alla fall hem i tid till friidrottsträningen, dock var vi lite sena från musiktävlingen så vi drog över. Så jag kunde inte längre åka med Cortney och Bailey och fixa naglarna som jag skulle, så istället åkte jag med Karena till Lincoln och fick dom gjorda där! Vi käkade även middag där, och sen kom vi hem runt 10 på kvällen. 
 
Pappa
2015-04-26 @ 22:34:22

Roliga bilder, snygga naglar😋
Puss

mamma Ka
2015-04-27 @ 00:16:53

Ja aa.. verkligen!
Vill se prom-bilder också!! <3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0