Sara!!! <333

Alltså oj vad knäppt. 
Helgen den 7 - 9 november är den helg då min värdmammas syster Syan ska gifta sig. Det är alltså om mindre än 2 veckor. Och guess what? Mamma Kili och pappa Jay föreslog att Sara som dom har hört så mycket om, som är utbytare i Louisville som ligger typ en och en halv timme härifrån, kan komma hit den helgen så att hon kan få vara med på bröllopet!!! Och efter att ha hon har kollat med sina värdföräldrar och så, är det nu bestämt!!!!!!!!! 
Helt galet.
Sara som är en av de personer jag älskar och saknar så sjukt jävla mycket, ska komma hit, till min lilla stad och bo i mitt hus med min familj i 3 dagar!! Börjar typ skratta när jag tänker på det, känns så overkligt. Har ju inte träffat henne sedan vi sa hejdå till varandra i Sverige för ca 4 månader sedan, och jag har ingen aning om hur jag kommer reagera när jag faktiskt träffar henne. 
Tagga!
 
Jag och min babe sommaren 2013 när jag var med henne på hennes landställe i Halmstad



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0