Världens bästa

Mamma. Pappa. Arvid. Axel.
 
Alltså fyfan vad ni är bra. Helt jävla otroliga är ni. Jag älskar er så sjukt mycket, och jag längtar så mycket tills jag är med er igen, hemma i Mälarhöjden.
Ni är som en äkta familj ska vara, fast bättre. Jag hade inte kunnat ha bättre, stödjande föräldrar eller finare storebrorsor. Kommer alltid tycka att ni är bäst.
 
Ni gör mig lycklig, och jag är såsåså glad att ni är dom jag kallar för min familj!
Tack för att ni är världens bästa och för att ni alltid ställer upp för mig.
 
Massor med kramar och kärlek till er <3
Pappa
2015-03-04 @ 21:37:40

Jag är också glad för det:-)!!
Puss

mamma Ka
2015-03-05 @ 00:27:04

Stor Varm Kram finaste Anna Ia Elma <3<3<3

Axel
2015-03-08 @ 00:31:54

Vad fint skrivet, jag blir varm av att läsa! Hoppas jag kan fortsätta vara storebror fast jag inte bor i Mälarhöjden längre ;)

Jag är jättesur på att jag inte kan komma och hälsa på i USA, men resan råkade hamna på den enda veckan på hela mitt år då jag verkligen inte kan. Vi ses sen när ni kommer hem igen, ha det bra så länge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0