Taggad

Den här veckan har för mig bestått mest av friidrott och tuffa träningar. Träningarna ser ju annorlunda ut för alla beroende på vilka grenar man ska tävla i. För mig börjar varje träning med att vi först går ut och springer varv på banan och gör olika sprintövningar. Efter det går vi in igen och styrketränar i viktlyftningsrummet och sedan jobbar på teknik för häcklöpningen.
Träningarna är fortfarande riktigt jobbiga, men jag tycker om det! Det känns bra att ta ut sig totalt, och känna sig lite bättre för varje dag som går. 
Dock har det varit lite segt för mig, för jag har dragit på mig en jobbig förkylning och kan inte sluta hosta. Så min hals och mina lungor har tagit rätt mycket stryk under träningarna, speciellt när vi sprungit utomhus och andats in den kalla luften. Har också låtit som någon som rökt i 50 år hela veckan, och tappat rösten till och från vilket alla andra såklart tycker är väldigt roligt...
 
Annars firade vi gammelmormor Ruthies födelsedag förra söndagen, gick på distriktsfinalen i basket för killarna i måndags (som tyvärr blev deras sista match eftersom de förlorade), och åt på restuarang i Clatonia igår med Jays släktingar. 
 
Idag är vi lediga från skolan, och hittills har jag (efter ännu en friidrottsträning såklart) bara varit hemma och kollat på tv, gått på promenad och köpt milkshakes på subway med Cortney, städat rummet och fixat lite andra saker.
 
Men ikväll ska jag alltså till Louisville - staden där Sara bor - och spendera helgen där med henne! Är så taggad på att träffa min bästis för andra gången under det här året, och det ska bli så himla kul att få se lite av hur hennes utbytesår är! 
Anonym
2015-03-07 @ 17:14:50

Oh vad kul!! Ha det så mysigt❤️❤️

Pappa
2015-03-09 @ 14:18:54

Haha! Det var alltså jag som skrev kommentaren, svårt m tekniken😂
Puss❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0