Sjukling

Igår va den värsta dagen på riktigt länge. Stannade hemma och var magsjuk hela dagen. Missade skolan, basketmatch och dansframträdande, och kände mig så ynklig. Det enda jag gjorde var att ligga i soffan och titta på tv och sova, med regelbundna pauser för att springa in till badrummet och spy. Det enda jag fick i mig under hela dagen var vatten och avslagen sprite, dock kom det bara upp igen. Kili och Jay började oroa sig för att jag skulle bli uttorkad eftersom jag inte ens kunde behålla nån vätska i mig, och dom hade en tjej här för 3 år sedan som dog av just det. Inte för att jag riskerade det haha, men dom försökte ändå tänka på vätskeersättning och så. Tog nån slags medicin på kvällen som lugnade min mage lite vilket var väldigt skönt, och idag mår jag otroligt mycket bättre. Går fortfarande på piller, vilket har hjälpt mig att till och med få i mig lite soppa och salta kex. 
 
Förhoppningsvis är jag helt frisk imorgon, då jag och Brandie har planerat att åka in till Lincoln och kolla på bra kostymbyxor till när vi ska vara med i hederskören i Kaerny. Om inte får jag väl spendera en till dag här i soffan med Moe.
 
 
 
Annars har det varit en vanlig vecka med skola och basket, som nästa vecka lär se ut också.
Jag och Korbyn efter basketmatchen i tisdags
 

Nu ska jag desinfektera hela mitt rum och tvätta lakanen så alla mina sjuka bakterier försvinner haha.
Hoppas er helg är bättre än min :)))
Farfar, farmor, Jennifer
2015-01-18 @ 11:48:31

Hej sjukling! Stor kram från Krukmakargatan, hoppas att du har lite mer ork när du vaknar upp!

Zorro
2015-01-19 @ 18:37:35
URL: http://sarasnebraska.devote.se

Yay uppdatering!! :D Jag är ditt största fan <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0