Sista dagen på lovet

Hej allihopa!
Sorry för dålig uppdatering, men har inte riktigt varit på humör. Plus att jag har haft lov, och typ inte orkat göra någonting haha.
 
Mitt jullov har varit väldigt skönt och mysigt. Har framförallt spenderat tid med familjen och släkten. Har bland annat varit på 3 olika julfiranden, spelat en massa spel, gått på bio, firat nyårsafton, käkat på restuarang, umgåtts med kusinerna, tittat på filmer tillsammans, osv.
Själva julen var gos, även om det inte riktigt kändes som jul för mig. Det var inte snö eller så, och det går inte riktigt att få det att kännas som jul om man inte är med de personer som man alltid har firat den med. Även om jag skypade med hela släkten i Värmland på julafton, och med mamma och pappa plus mina brorsor på juldagen när vi öppnade julklappar, så fick jag inte den där varma julkänslan som man bara kan få av att vara med de man älskar. Även om jag älskar min familj och släkt här, så är det ju faktiskt inte samma sak.
 
Annars har jag mest legat i soffan framför tv:en med godis och filtar och kollat på filmer och serier, och även spelat lite tvspel (Just Dance, Rock Band och Kingdom Hearts <333) med Cortney och Caytlin. Har också haft basketträningar och matcher som vanligt, gjort lite olika saker med kompisar, myst med Moe, fått en släng av någon slags magsjuka för några dagar, och hunnit prata med Ronja, Otto, Julia, Carro, Emma och min familj.
Idag är sista lediga dagen innan skolan drar igång igen. Ska försöka hinna prata med både Carro och Moa innan vi har basketträning, sen ikväll ska jag och Cortney se nya the Hobbit på bio!
Här kommer bilder från lovet;
 
Uppehöll min egna tradition att titta på både Nightmare Before Christmas och Love Actually som jag gör innan jul varje år
 
Våra "stockings" - julstrumpor - som var fyllda med godis, smink, mysiga strumpor och scarfer på juldagen
 
Kyrkan på julafton
 
Julklappsöppning på juldagsmorgonen:
 
Hemma hos mormor och morfar, här tittar vi på bilder från moster Maggies ultraljud, hon är nämligen gravid med tvillingar!
 
Faster Amy, hemma hos farmor och farfar
Glad med nya solglasögon
Clayton, Cortney, Max, jag, Caytlin och Karena
Här också med farfar Larry och farmor Merredith
 
Mina julklappar
 
Påväg till Subway med Lena, Morgan och Macey under ett av julfirandena
 
Nyårsafton:
Drog och bowlande ett tag med Shey, Becky och Amy
 
Hockeymatch och sleepover med Brandie, Becky och Ashlyn:
Fingerstickade medan vi satt uppe och pratade hela natten, blev så långt att det blev en scarf haha
 
 
 
Hoppas ni alla har en fin start på 2015! Kan inte fatta att det redan är nytt år igen.
Let's make it a good one! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0