Great Wolf Lodge

Nu är vi hemma i Wilber igen efter en mysig helg. Vi bodde alltså på ett hotell som heter Great Wolf Lodge i Kansas City, vilket är typ 3 timmar härifrån. Själva grejen med hotellet är att de har ett stort badhus, och att hela hotellet känns som en stor skogsstuga typ! Skog och vargar är liksom deras tema, och de lyckas faktiskt rätt bra med det. 
Såhär såg det ut där: (tog dock inga egna bilder under resan så snodde dessa från internet haha)
 
Vi spenderade såklart mycket tid i badhuset och åkte rutchkanor och så, annars gick vi ut och käkade, spelade arkadspel, hängde på rummet och såg på tv eller spelade kortspel, och bara umgicks typ. Jag var mest med Cortney, Caytlin och Caytlins pojkvän Dakota och hade jättemysigt med dom! 
 
Efter några timmars bil hem imorse har vi städat hela huset, städat apoteket och ätit middag hos mormor och morfar med kusinerna. 
Och nu kollar jag på Oscars-galan med Cortney! Är sjukt taggad, första gången jag kan se det live ju, plus att jag älskar Neil Patrick Harris!!! 
 
Pappa
2015-02-23 @ 11:28:27

Låter som en fin helg😄
Kollade just inledningen på galan, blir väldigt glad o impad av Niel👍
Puss❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0