Prom!!

(Har så extemt många bilder från kvällen, försökta välja ut några men det blev ändå typ 3000 hehe)
 
Hade en helt perfekt dag/kväll! 
 
Först hängde jag med Lindsay och Korbyn som gjorde mitt hår och hjälpte till med mitt smink (och att sätta på min klänning när jag panikade för att dragkedjan är sönder..), vi åt också pizza och bara myste typ. 
Sedan kom min dejt, Simon från Sverige, och mitt kompisgäng som jag tog bilder med; Cortney, Maddie, och Emilye. Vi mötte sedan upp resten av gänget och tog bilder med en proffessionell fototgraf vilket var jättekul! 
Efter det åkte jag och Cort plus våra dejter vidare till Logans hus där alla våra andra kompisar ur senior-klassen väntade och tog massa bilder med dom också. 
 
Sedan var det "Grand March" vilket är när man med olika grupper går upp på scenen i skolan och blir presenterade framför alla vänner, föräldrar och alla andra som är där och kollar och får applåder. Det är för att visa upp alla innan man drar iväg till själva balen typ.
 
Efter det var det cruise line på Wilbers enda "stora" gata; när alla åker på rad i sina bilar/pick-up trucks och i princip åker fram och tillbaks genom staden. Finns ingen riktig poäng med det haha, vet inte riktigt hur jag ska förklara men det är kul i alla fall! Väldigt amerikanskt...
 
Sedan började alla köra till Beatrice, där vår prom var. Det är runt en halvtimme dit, och jag och Simon åkte tillsammans med Cortney och hennes dejt Calvin. När vi kom dit gick alla och satte sig vid sina bord. Jag och Simon satt med några av mina bästa kompisar och vi hade jättekul hela kvällen! Vi fick god middag, tog en massa bilder i en fotoautomat, och dansade så vi svettades sönder och vi ville såga av våra fötter. Precis som det ska vara!! Såklart var det en del line dancing också, och kan inte sluta älska att dansa på rad med alla till country låtar alltså <3
 
Efter ett antal timmar var det dags för post-prom, så alla bytte om till shorts och t-shirts. Först hade vi en magiker som gjorde en massa tricks, och satan vad coolt det var! Han var superduktig och jätterolig, och förstår verkligen inte hur vissa saker gick till. Efter det fick alla en massa priser, alla fick skriva sitt namn på en lapp och lägga i en låda som det sedan var namndragning ur. Och gissa vem som blev dragen näst först?? Jag brukar aldrig ha tur och vinna saker, så blev sjukt förvånad haha! Men jag hade alltså jättemycket att välja mellan, bland annat en DVD-spelare, en iPad mini, en platt-tv, och massa andra dyra saker. Men jag tog tillslut ett par Beats By Dr. Dre hörlurar, eftersom det är något jag faktiskt kan ta med mig hem, och jag har inga andra bra hörlurar. Plus att de är svindyra att köpa själv, så det var asnajs att få gratis! 
 
Efter namndragning var det slut, och ett stort gäng av seniors åkte hem hit till oss och åt först "frukost" (efteresom klockan var typ 4 på morgonen) ute i vårt garage och sedan spelade Rock Band och hade kul här inne hos oss. Typ 10 pers sov också över. Vi gick och la oss runt 5/halv 6, helt döda av en hektisk och lång, men helt otrolig och superkul dag. 
 
Jag hade en sjukt bra kväll och hade inte kunnat önska för en bättre prom eller finare vänner! Definitivt en oförglömlig kväll, som jag alltid kommer minnas med ett varmt hjärta och ett leende på läpparna.
Daddy
2015-04-29 @ 09:51:25

Härligt, ni ser ut att ha haft en helkväll/natt, kul😄! Fina som attan också, där du ändå var finast😘!

Uncle Andy
2015-05-06 @ 10:47:47

Whohoo!😁💃




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0