Cooler Than Me

 
Har lyssnat på den här låten typ konstant senaste veckan, även om den är gammal och ganska dålig egentligen, vet inte ens varför haha
 
Idag hade vi ingen skola, så igår kväll stanande jag uppe och kollade på film  med Jay, Kili och lillkusinen Mila. Fick ändå runt 10 timmars sömn, vilket var asskönt.
Klockan 9 imorse hade vi friidrottsträning i blåsten uppe på skolan. Det är sjukt tungt att springa mot vinden alltså, och mina benhinnor var inte särskilt glada om man säger så... Börjar verkligen bli så himla trött på mina benhinneinflammationer och att de aldrig försvinner. Har alltid hatat att vara skadad, vill bara att min kropp ska funka som den ska liksom! Och det gör så galet ont, och det känns så hopplöst när det är benhinnorna, för det finns inte så mycket man kan göra egentligen. Skolans sjukgymnast har visat några stretch-övningar som jag ska göra och så, men annars är det bara att isa och whirlpoola som hjälper. Jag börjar bara bli väldigt frusterad eftersom det har varit såhär i en månad nu, och det blir inte bättre vad jag än gör. Det är bara något jag får leva med liksom. Vissa dagar är bättre än andra, men efter alla sprint-övningar så känns det som att det kommer äta upp mina ben innifrån, och jag kan knappt stödja mig på dom alls. Oftast kan man se hur mina ben skakar så fort jag bara lyfter hälen lite från marken, och efter varenda träning haltar jag som om jag hade opererat båda knäna. Det känns alltid lite bättre efter mina 10 minuter i den kalla whirlpoolen - oftast under 10 grader - men sedan är det exakt samma sak nästa dag igen. 
Det är sjukt jobbigt, men som sagt är det bara något jag får leva med och kämpa mig igenom.
 
Efter träningen var jag i alla fall hemma och städade och bakade cheesecake med Kili.
Sedan åkte jag in till Lincoln med min svenska kompis Simon som är utbytesstudent i staden Friend. Vi gick runt och shoppade ett tag, sedan åt vi middag innan vi gick på bio och såg Insurgent - uppföljaren av Divergent ni vet. Den var faktiskt väldigt bra!
 
 
Här är några andra random bilder från de senaste dagarna;
Har varit i Wilber 8 månader nu, har bara 1 och en halv kvar! Helt galet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0