Mitt första inlägg!

Hej! Nu har jag som ni ser startat min blogg, det här är bara ett första utkast så den lär förändras ganska snabbt. Anledningen till att jag tänker blogga är att jag ska på ett utbytesår till USA från sommaren 2014 - sommaren 2015, och en blogg är ju ett väldigt enkelt sätt att dela med sig av allt jag får vara med om! Framförallt för min familj och mina vänner såklart, men om du är intresserad av att läsa om hur det kan vara att ge sig iväg på en sån här resa så är du varmt välkommen att följa mig ändå!
Men sedan blir denna blogg lite som en dagbok för mig också, så att jag kan titta tillbaks på mitt år efteråt och minnas allting. Så det är nästan mest för min egen skull jag kommer blogga haha. 
 
Jag har aldrig bloggat förut och är inte direkt en "blogg-person" om man säger så, men det är ju väldigt smidigt att kunna skriva här under mitt utbytesår så att jag slipper berätta om allt tusen gånger för alla olika personer som kommer vilja höra. Sen får vi se hur ofta och hur mycket jag kommer orka blogga, men jag ska försöka uppdatera då och då så att ni vet att jag lever och har det bra :) 
Jag kommer såklart börja skriva mer när jag väl är i USA, men jag kände att det var dags att börja nu så att jag kommer in i det och får in det som vana. Plus att jag redan nu har mycket att skriva om; mina tankar, känslor och förväntnigar, vilket också är kul att kunna titta på senare.  
 
Så är det med det, bara för att förklara lite kort. Inte världens roligaste inlägg att läsa kanske, men det är iallafall en start! Nu är jag igång! 
Karin Mam
2014-06-07 @ 01:21:58

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0