So much love <33333

Igår hade jag en avskeds/myskväll med mina närmaste tjejkompisar. Visst, jag åker inte förrän om en månad, men det här va sista kvällen alla kunde komma för sedan försvinner alla iväg åt olika håll. Iallafall så hade vi sjukt mysigt, vi satt bara och snackade typ hela kvällen. Eller ja, vi åt rätt mycket också. Först köpte vi pizza till middag och sen åt vi massa kakor, en hallon-sockerkaka och chokladmousse till efterrätt, så det blev ganska mycket. Sen fick alla skriva ett brev till mig också, som dom la i förseglade kuvert och som jag inte kommer läsa förrän jag är i USA. Ser fram emot att få läsa dom hihi. För de som var kvar längst avslutades kvällen med ett spel "Med andra ord" vilket drog igång allas (läs Emmas och Carros) vinnarskallar, och eftteråt låg alla i sofforna i högar tills de behövde dra. 
Det va helt enkelt en väldigt bra kväll, och jag kan inte beskriva hur mycket dessa personer betyder för mig. Ni är helt enkelt bäst hörni! Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dem under nästa år, men det är en del av min resa att göra det här helt själv och jag tror jag kommer lära mig mycket av det. 
 

Tyvärr har jag inga bilder från kvällen eftersom jag inte har någon mobil just nu sedan min blev stulen, men jag slänger in lite gamla bilder på mina fina vänner som var här igår istället; 
 
Amanda (som också ska till USA nästa år) och jag på tåget till ett EF-läger vi var på för ett tag sen.
 
Jag, Emma och Carro. 
 
 Inez, Juia och jag på skolavslutningen för snart 3 veckor sedan.
 
 Signe och jag.
 
 Jag och Frida (som också ska åka till USA).
 
 Sara (som också ska till USA och Nebraska, vi kommer bo en och en halv timme från varandra) och jag precis när vi börjat gymnasiet, shit vad snabbt tiden går.
 
 Tack alla för en underbar kväll! 
Siggisch
2014-07-04 @ 23:51:22

Ååh men Anna då... (här kommer jag två veckor senare) men a, vad fin du är kompis. Much much love <1 <2 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0