Lite uppdatering; Del 4 - Den här veckan

I tisdags hade vi julkonsert på skolan med skolorkestern och kören. Var kul som vanligt, även om jag inte är särskilt nöjd med min egen insats haha... Men jaja, såhär såg vi ut i alla fall;
Med Shey 
Med min danspartner för show-kören, Dillon
Med kusin Max och syster Karena
 
Just det, förresten så har jag blivit uttagen till att vara med i en hederskör i en större stad en bit bort! Man fick spela in när man sjunger olika skalor och melodier osv, en audition, och sedan plockar dom ut de som låter bäst. De runt kanske 100 elever som blir utvalda åker till  Kaerney över en eller två dagar och lär sig mer om hur man ska tänka när man sjunger och så. Sedan har dom en stor konsert på slutet. Ska faktiskt bli väldigt kul, men trodde verkligen inte att jag skulle få vara med. Jag är den enda tjejen i vår kör som blev uttagen! Blev jätteförvånad haha.
 
I torsdags hade vi vår sista föreställning med skolpjäsen, den här gången bara i skolan för familj och vänner osv. Kändes lite tråkigt att det var sista gången, men ändå rätt skönt att det är slut för att det har tagit upp så himla mycket tid. Men vi gjorde ett bra sista uppträdande, och jag älskar alla som var med i pjäsen!
Våra två regissörer: Miss Kostal och Miss Matulka (som också är min engelska-lärare)
Jag och Brandi
Cortney, Hanna, Katie, Dayton, jag, Shey och Megan
Jag och Dayton
Jag och Shey
Jag och Megan
Här kan man ana hur mycket smink vi behövde ha, min hudton blir aldrig såhär mörk ens under sommaren haha!
 

Planerna för helgen är att imorgon kommer hela dagen tas upp av basket då vi har match i Superior som ligger 2 timmar härifrån. Kommer antagligen inte komma hem förrän kanske 6 eftersom det är både tjejernas och killarnas andralag först, och sedan tjejernas förstalag följt av killarnas förstalag. 4 olika matcher kommer liksom ta ett tag....
Söndag ska jag till Lincoln och julshoppa med Cheyenne, och sedan jobba med ett grupparbete för American Government. 
 

Och nu är jag äntligen klar haha! 
Hoppas ni har det bra i Sverige.
Kramis
Pappa
2014-12-15 @ 10:43:50

Grattis till Hederskören! Inte så förvånad egentligen, du har ju en så fin röst😄.
Puss o kram
❤️❤️❤️
Dad




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0