Tisdag

Hej igen!
Just ni sitter jag i gympasalen och tittar på när mitt volleyboll - lag tränar, har dragit på mig en dålig förkylning så kan inte vara med vilket suger lite. 
 
Det har inte hänt så mycket senaste dagarna, i söndags köpte vi subway till frukost/lunch, jag skypade med Carro och Emma (lovelovelove) och sedan med först Otto och sedan även Kicki, Héne och Ida vilket var jättekul. Efter det hjälper jag och Cortney till att filma några killkompisar från skolans filmprojekt till deras Government-klass. Dom va asflummiga och deras film måste blivit sjukt rolig, kunde inte sluta garva åt dom! Dom är verkligen äkta lantisar, dom gick runt utan tröjor i sina bonnbrännor och skulle va coola medan en av dom körde runt i bakgrunden på grusvägen i sin pickup truck så det blev ett stort dammoln. Det va kul iallafall haha.
 
Annars har jag inte gjort så mycket, gjort läxor, tittat på tv, myst med min favvokatt Moe och gått i skolan. Dock gick jag hem innan sista lektionen igår pga förkylningen och missade också volleybollen då. Men bortsett från det är allt fortsatt bra!
Några kompisar vid lunchen idag.
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu, tänkte bara uppdatera lite nu när jag ändå har tid över.
Hoppas allt rullar på där hemma!
 
Kram
Pappa
2014-08-27 @ 01:37:40

Krya på dig Snos:-)!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt år som utbytesstudent i USA. Välkommen!

RSS 2.0